Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Електроніка
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Мікропроцесори

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Кафедра радіофізики і електроніки Лабораторна робота №5 Команди умовних та безумовних переходів восьмирозрядного мікропроцесора КР580ВМ80 (Intel 8080). Івано-Франківськ – 2011 1. Мета роботи Вивчити основні типи команд умовних та безумовних переходів, основні способи їх застосування, навчитися створювати програми з їх використанням. 2. Обладнання Програма - емулятор мікропроцесорної системи на базі одно-кристального КР580ВМ80. 3. Короткі відомості з теорії Широкі можливості мікропроцесора в значній мірі визначаються його здатністю приймати рішення в ході виконання програми у відповідності з отриманим результатом. Для забезпечення таких можливостей використовуються команди умовних та безумовних переходів, які дають змогу міняти послідовність виконання програм. З їх допомогою в програмах влаштовують цикли та розгалуження, тому вони інколи ще називаються командами розгалуження. В попередніх лабораторних роботах деякі з цих команд вже використовувались. 3.1. Загальні властивості команд переходів Як витікає з їх назви, всі розглядувані команди поділяються на дві групи: безумовних та умовних переходів. Якщо на виконання команд першої групи не впливають результати попередніх обчислень, то виконання команд другої групи здійснюється якраз саме у відповідності з цими результатами. За винятком команди PCHL, яка є однобайтовою, всі інші є трибайтовими. Це означає, що другий та третій байт команди містять повну 16-розрядну адресу деякої комірки пам'яті. В цій комірці пам'яті записана команда програми, яку необхідно виконати наступною в випадку, якщо задовільняється умова переходу. Перехід здійснюється шляхом запису адреси цієї комірки в лічильник команд PC та передачі керування команді, яка в ній записана. Якщо ж умова не задовільняється, то ніякого переходу не відбувається, а мікропроцесор виконує команду, наступну після команди переходу, тобто лічильник команд збільшує своє значення на 3. Оскільки адреса комірки, де міститься код команди, безпосередньо завантажується в PC, то вважається, що використовується безпосередня адресація. Єдина команда переходу, що використовує регістрову адресацію є однобайтова команда PCHL. Необхідно звернути увагу на те, що в другому байті команди міститься молодший байт адреси, а в третьому - старший. Тому, наприклад, команда JMP A7, 00 означає перехід за адресою 00А7h. Слід пам'ятати, що після виконання команди переходу не залишається жодних даних про те, з якої точки програми було здійснено цей перехід, тому всі умовні та безумовні переходи необхідно застосовувати якомога рідше, оскільки наявність великої кількості галужень програми сильно ускладнює її написання та відлаштування. 3.2. Команди безумовного переходу Під час виконання цих команд ніякі перевірки не здійснюються. В лічильник команд мікропроцесора автоматично завантажується значення другого та третього байту команди, і починається виконання команди за цією адресою. Команди безумовного переходу відрізняються від усіх команд переходів тим, що їх можна розглядати також як команди завантаження 16-розрядного регістра РС. Команди безумовного переходу використовують в тому випадку, якщо необхідно здійснити перехід на чітко визначену команду програми, а також для зв'язування різних частин програми. Інколи їх використовують під час написання та відлаштування програми для переходів з так званих "заготовок" та "заглушок". За допомогою команд безумовного переходу реалізують оператори типу GOTO мов високого рівня. Оскільки велика кількість безумовних переходів негативно відображається на надійності та "читабельності" програм, слід обмежувати використання команд такого виду. В мікропроцесорі КР580ВМ80 передбачено 2 команди безумовного переходу: 1 Безумовний перехід  2 безпосередня  3 JMP B2, B3  4 B3 B2 → PC  5 C3h 303q  6 Команда займає 3 байти пам'яті, виконується за 3 цикли, 10 тактів.  7 Під час виконання ко...
Антиботан аватар за замовчуванням

03.03.2013 11:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини